3 Nasihat

Tipik balık burcu yeni mezun bir endüstri mühendisi bu varlık; iş yerinde amansız bir mücadele veriyor. Bazen de fani dünyanın ve İnternetin büyüsüne kapılıp kendi kendini geliştirme ve ideallerinden uzaklaşıyor. Henüz mezun olmadıysanız bu yazılarımı okuyup umarım ders alırsınız da iş hayatına daha sağlam başlarsınız...

1 Ocak 2014 Çarşamba

Tatilde Evde Ne Yapılır?



Yeni yıla yine diğer günlerden hiç bir fark olmayarak girdim. Bu böyle gider artık.. Az önce videolardan buna takıldım. Charlie is so, charlie is so, charlie is so cool videoları kadar eğlendiğim video olmamıştır. Geçen yıl yılbaşında evimizde net olmadığı için pc me kaydettiğim videoları izlemiştim. Bu yıldan da Heirs dizimin yanında bu videolar eşlik etti.

Bu arada dün çay içtiği için erkek arkadaşım telefonuma cevap vermedi daha doğrusu beni aramadı. Ben de uyudum. Yapabileceğim daha iyi bir şey varsa o da hayal kurmaktı onu da yapmadım. yine depression mode on ....

Hiç yorum yok: