3 Nasihat

Tipik balık burcu yeni mezun bir endüstri mühendisi bu varlık; iş yerinde amansız bir mücadele veriyor. Bazen de fani dünyanın ve İnternetin büyüsüne kapılıp kendi kendini geliştirme ve ideallerinden uzaklaşıyor. Henüz mezun olmadıysanız bu yazılarımı okuyup umarım ders alırsınız da iş hayatına daha sağlam başlarsınız...

2 Ocak 2014 Perşembe

Öylesine 2


İlk resme bakınca nasıl da belli oluyor amatör olduğum. Perspektif denen şey yok bende. Ama yine de bir yeteneğim yoksa diğer yeteneğim daha gelişmiştir. ( hani görme engelliler çok iyi işitir hesabı) Bir sahlep yapmışım ki nasıl lezzetli, yanında tartiniler pek leziz. Bu arada sahlebimi cevizli yaptım bence tadı çok güzel oluyor. Biraz da reklam yapmış gibi olacağım ama ikinci resim de benim zulam. Yeap bana tatil yaramıyor. Dizi izlerken muhakkak bir şeyler yemek istiyorum ve tüm maaşımı bu zulaya yatırıyorum.İşe yarıyor mu yow (sivilceler dışında)Bu arada bugün neden bu kadar uzun sürdü. İş çıkışı KPSS kursuna gittim. Sınıftakilerin ilkokul çocuğundan farkı yoktu garip gurup espriler... Yarın başka bir kursa daha bakacağım...

İyi geceler Mehmet...(Bugün hiç aramadım. Kızmıştır bana)

Hiç yorum yok: